SHAREPOINT TJENESTER


SharePoint konsulenttjenester
Våre konsulenter har levert en rekke utviklingsoppdrag på SharePoint plattformen. Vi har gjennomført prosjekter på helt nye SharePoint-løsninger. Vi har også hatt prosjekter med videreutvikling av eksisterende løsninger. Vi utfører også integrasjoner mot eksterne systemer. Vi benytter Scrum-metodikk og Microsoft TFS til prosjektgjennomføring og kodestyring.

SharePoint workshop
Lurer du på hva SharePoint er og hva den kan gjøre for deg? Mange Office 365 brukere har SharePoint, men vet ikke helt hva den kan brukes til. Book workshop med våre SharePoint konsulenter. Vi går gjennom deres utfordringer og ser på forskjellige SharePoint løsninger. Vi viser hvilke utfordringer SharePoint har løst for andre bedrifter.

SharePoint kurs
Vi har kurs for alle målgrupper: brukere, redaktører, IT-teknikere og utviklere. Invester i et av våre SharePoint kurs og du kommer garantert til å se gevinstpotensialet for din bedrift. Alle våre SharePoint kurs gjennomføres som skreddersydde bedriftsinterne kurs som tilpasses deres behov. Ved bedriftsinterne kurs kan man enten ta utgangspunkt i et eksisterende kursinnhold eller at dere sammen med instruktør setter opp en agenda.



SharePoint produkter
Vi tilbyr også helt ferdige SharePoint forretningsløsninger og add-ins

Her kan lese mer om våre produkter

Ta kontakt >



INFRASTRUKTUR TJENESTER


Design og planlegging
Vi hjelper deg med å designe og planlegge cloud og hybrid infrastruktur. Vi bruker standardløsninger så langt som mulig, og bidrar til at kostnadene holdes nede. Vår erfaring gir deg trygghet for at du får de beste rådene når du skal planlegge din nye infrastruktur.

Implementering og migrering
Når riktig løsning er valgt hjelper vi deg med å sette opp den nye løsningen og migrerer data og brukere over på denne.

Lisensadminstrasjon
Vi hjelper deg med administrasjon av dine cloud baserte tjenester slik at du kan være trygg på at alle tjenester er tilgjengelige samtidig som kostnadene holdes nede.

Anskaffelse og klargjøring av maskinvare
Vi bistår med å anskaffe maskinvare på en rask og effektiv måte. Vi kan levere mobiltelefoner, ipads, laptops, servere og netterksutstyr. Vi gjør jobben med oppsett og klargjøring slik at utstyret er klart til bruk for brukere i din bedrift.

Ta kontakt >



SUPPORT TJENESTER


Rådgivning for Kunder med egen Supportfunksjon
Vi har mer enn 15 års erfaring fra oppbygging og drift av supporttjenester, og vi dekker alt fra telefoniløsninger, SPOC, ticketing systemer og brukerfeedback løsninger. Trenger du bistand til å sette opp tekniske løsninger eller arbeidsprosesser for ditt eget supportteam kan vi hjelpe deg. Vi bistår med alt fra enkel rådgivning til full implementering av supportløsninger.

Outsourcet Sluttbrukersupport
Vi leverer sluttbrukersupport til dine brukere. Vi leverer alt fra rene SPOC løsninger til fullintegrerte supportløsninger som er Whitelablet slik at vår support oppfattes som en integrert del av kundens IT avdeling. Vi kan levere support på løpende basis eller i kortere perioder hvor det er behov for ekstra support. Vi har god kompetanse på vanlige sluttbrukerteknologier. I tillegg kan vi dekke spesielle løsninger som vi bygger opp kompetanse på etter behov. Vi er et supplement til kundens IT avdeling, og vi tilpasser tjenesten til den enkelte kunde.

Outsourcet Teknisk Support
Vi leverer teknisk support på Microsoft infrastruktur. Vi har stor fagkompetanse på Microsoft Server basert infrastruktur, Exchange, AD, Office 365 og Azure baserte løsninger. I tillegg kan vi tilby teknisk support på kundespesifikke produkter og teknologier. Vi leverer teknisk support på 1. 2. og 3. linje nivå. I tillegg kan vi eskalere mot kundens supportavtaler hos leverandører. Vi er et supplement for IT avdelingen og vi tilpasser tjenesten til hver enkelt kunde.

Drift
Vi leverer remote drift av dine cloud, hybrid og on-premise løsninger. Fra vårt drift og supportsenter kan vi tilby en svært kostnadseffektiv driftstjeneste som gjør at kundes IT personell kan fokusere på å støtte forretningen mens vi tar oss av den tekniske driften. Vi kan overvåke tjenester og utføre oppgaver i henhold til avtalte tjenesterutiner.

Outsourcet Kundeservice
Vi leverer outsourcet kundeservice, og vi dekker områder som brukerstøtte på våre kunders produkter, fakturaspørsmål og generell kundeservice. I mange tilfeller er det kostnadseffektivt å outsource denne typen tjenester fremfor å produsere selv. Tjenesten passer godt for IT og teknologiselskaper som vil tilby en profesjonell tjeneste mot sine kunder uten å måtte produsere den selv.

Zendesk Software for Supportsentere
Vi er forhandler for Zendesk, markedets ledende løsning for supportsentere. Vi leverer lisenser og rådgivning på Zendesk, slik at våre kunder kan bruke løsningen på en optimal måte.

Ta kontakt >